سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترکیبات قهوه موکا گانودرما چیست و از کجا بخریم بهتره؟

قهوه موکا گانودرما چیست

قهوه موکا گانودرما تنها نوشیدنی حاوی گانودرما است که در آن کافئین و کاکائو با گانودرما مخلوط می شود و علاوه بر خواص گانودرما از خواص کاکائو نیز خواهیم داشت. این امر سطح هوشیاری و تمرکز را تا حد زیادی افزایش می دهد، بنابراین استفاده از این محصول برای فعالیت های فکری که نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارد مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب است.

ترکیبی از خواص گانودرما، کاکائو و کافئین نیز به بهبود سلامت پوست کمک می کند و تأثیر مثبتی بر آن می گذارد.

 

 

 

Ganoderma Mocha Coffee2

Ganoderma Mocha Coffee2

 

نحوه مصرف قهوه موکا فوری

یک کیسه قهوه فوری دکتر بیز را در یک لیوان آبجو حل کنید و میل کنید.

 

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه دکتر بیس گانودرما قبل از صبحانه و با معده خالی است.

 

البته درست است که بهترین زمان برای مصرف موکا قهوه فوری قبل از صبحانه است، اما زمان مصرف قهوه موکا گانودرما بسته به ذائقه شما می تواند زمان دیگری باشد، اما قطعا قبل از صبحانه شاهد جذب بهتر آن خواهید بود. صبحانه

 

 

 

Ganoderma Mocha Coffee

Ganoderma Mocha Coffee

 

قهوه گانودرما موکا دکتر بیز

قهوه گانودرما موکا چیست؟

 

حالا که از گانودرما و از خصوصیات قهوه موکا گفتیم چرا یک ترکیب جدید نسازیم و به سوال «گانودرما موکا چیست» پاسخ ندهیم؟

 

این شما و این کافه موکا گانودرما! حالا می توانید هم از خواص گانودرما بهره مند شوید و هم راحت و بی دردسر قهوه موکا گانودرما میل کنید‌.

 

گفتیم راحت و بی دردسر! موکا گانودرما درواقع به صورت پودر قهوه فوری موکا دکتر بیز عرضه می شود و این یعنی دیگر نیازی به آماده کردن اسپرسو، دستگاه قهوه ساز، گرم کردن شیر، اضافه کردن کاکائو و… نیست.

 

 

 

Ganoderma Mocha Coffee5

Ganoderma Mocha Coffee5

 

قهوه موکا گانودرما برای پیسی

همانطور که از نام قهوه دکتر بیس موکا گانودرما پیداست.

 

این موکا گانودرما است و تمام خواص قارچ گانودرما را دارد.

 

از خواص شگفت انگیز گانودرما می توان به قهوه گانودرما موکا برای دیابت، قهوه گانودرما موکا برای زگیل تناسلی، درمان سرطان و درمان کبد چرب اشاره کرد که همگی از خواص موکا گانودرما هستند.

 

 

 

خواص قهوه ی گانودرما موکا برای کاهش وزن

قهوه موکا گانودرما با نام قهوه لاغری دکتر بیز نیز شناخته می شود.

 

قهوه فوری دکتر بیز حاوی کافئین است و همین کافئین می تواند باعث کاهش وزن شما شود.

 

اما این تنها مشکل نیست! قهوه فوری موکا دکتر بیس راه های دیگری برای کاهش وزن دارد.

 

 

 

Ganoderma latte coffee7

Ganoderma latte coffee7

 

نحوه استفاده از گانودرما:

گانودرما به دلیل بو و طعم نامطبوع آن نباید به صورت خام یا در تهیه غذا مصرف شود. بهترین روش مصرف گانودرما به شکل فرآوری شده آن است و تاکنون قهوه بهترین مکمل برای گانودرما لوسیدوم است زیرا کافئین و خواص قهوه باعث افزایش قدرت جذب گانودرما و تاثیر آن در بدن می شود.

 

شرکت بیز تولید کننده محصولات بهداشتی و ارگانیک توانسته است گانودرما لوسیدوم را با استفاده از علم روز به صورت کاملا استاندارد با قهوه ترکیب و فرآوری کند و در چهار نوع قهوه سوپریم گانودرما، قهوه موکا گانودرما، قهوه لاته گانودرما و گانودرما قرار دهد. . شکلات داغ.

 

 

 

ترکیبات قهوه موکا گانودرما

 

 

قهوه دکتر بیز موکا متشکل است از ؛ پودر قهوه عربیکا، قارچ گانودرما، شکر و کافی میت.

 

 

 

تاثیر گانودرما در برخی بیماری ها:

تحقیقات نشان داده است که گانودرما با ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها، سوپراکسید دیسموتاز، استرول ها، مواد معدنی و ویتامین ها می تواند نقش مهمی در درمان و کنترل اکثر بیماری ها مانند آسم، دیابت، روماتیسم، بیماری های قلبی عروقی، درد مفاصل، سرطان، ایفا کند. بیماری های گوارشی و کلیوی، آلزایمر، کم کاری غده تیروئید، سردرد و غیره.

 

 

 

در ادامه متنی از سایت گانودرما بیز برای شما آورده ایم درباره ی خواص قهوه ی موکا:

 

 

 

قهوه موکا گانودرما برای لاغری

قهوه گانودرما موکا به قهوه لاغری دکتر بیز معروف است.

 

این قهوه فوری دکتر بیز حاوی کافئین است و کافئین به خودی خود می تواند شما را لاغر کند.

 

اما مسئله تنها این نیست! قهوه فوری موکا دکتر بیز برای لاغری شما راهکار های دیگری هم دارد.

 

 

ganuderma.irدرباره گانودرما دات آی آر

سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

 

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

 

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

 

تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان

مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان

مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان

پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

 

قهوه موکا گانودرما محبوب ترین هوایی تولید شده توسط برند دکتربیز می باشد که علاوه بر اینکه طعم بی نظیر قهوه و کاکائو را دارد حاوی قارچ گانودرما می باشد که در ادامه با خواص آن آشنا خواهید شد.

گانودرما در واقع یک قارچ می باشد که ترکیبات آن بسیار بی نظیر هستند و می‌توانند برای بدن خواص بسیاری داشته باشد. از مهم‌ترین خواص قارچ گانودرما می‌توان به بهبود ایمنی بدن کاهش چربی کلسترول و قند خون کاهش غلظت خون و بهبود سلامت قلب و عروق تناسب اندام بهبود عملکرد کبد چرب دانست.

 

همچنین عصاره قارچ گانودرما در انواع شامپو و صابون مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند در سلامت پوست و مو و جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ها بسیار مفید باشد.

تنها برندی که در ایران دارای مجوز تولید محصولات گانودرما میباشد برند دکتر بیز است که دمنوش این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای مجوز های لازم و سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می باشند.

 

قهوه موکا دکتر بیز حاوی ترکیبی قهوه و کاکائو و پودر شیر می باشد که یک ترکیب بی نظیر از کافه لاته و کاکائو است که طعم بی نظیر و خاص و منحصر به فردی برای بدن دارد.

 

قهوه موکا دکتر بیز سبب افزایش سلامت بدن ، بهبود عملکرد مغز ، افزایش تمرکز و بالا رفتن سطح هوشیاری کاربرد دارد.همچنین این محصول در کاهش فشار خون و بهبود عملکرد خونرسانی مغز و بدن بسیار موثر است.

 

کلیه دمنوش ها و قهوه های آماده برند دکتر بیز برای کاهش وزن و لاغری و افزایش سلامت بدن بسیار مفید است زیرا آنها همگی دارای عصاره قارچ گانودرما می باشند که دارای خواص زیادی برای بدن است که در این مطلب تنها برخی از آنها را نام بردیم.

 

 

 

 

 

 

 

نام محصولقهوه فوری گانودرما موکا

کشور مبدا سازندهایران برند ذکتر بیز (بازاریابان ایران زمین)

حجم400 گرم (20 ساشه 20 گرمی)

مناسب برایدیابت،کاهش وزن،چربی خون،کبد چرب،افزایش ایمنی بدن

دوره تاثیر گذاری20 روز تا بهبود اولیه

ترکیباتقهوه فوری عربیکا-عصاره قارچ گانودرما-پودر شکلات

سایر خواصبهبود وضعیت پوست و مو-درمان HPV و پسوریازیس

مخصوصآقایان و بانوان

 

 

قهوه فوری موکا حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات

با توجه به تبلیغات گسترده در خصوص انواع قهوه گانودرما مشتریان زیادی با خواص این محصولات آشنایی کامل دارند. در ادامه باید بگویم که به قهوه فوری موکا سرشار از خواص بی نظیر برای بدن است که می‌تواند بسیاری از مشکلات بدن را درمان کند. این موارد تنها یک شعار تبلیغاتی نیستند و نتایج بی‌نظیری که بسیاری از افراد از انواع قهوه گانودرما دریافت کرده‌اند که حاکی از این است که این محصول می تواند در درمان بسیاری از مشکلات بدن موثر باشد.

چنانچه دچار افزایش وزن بی رویه شده اید استفاده از قهوه موکا برای کاهش وزن و لاغری بسیار مفید است. این قهوه برای درمان کبد چرب با کاهش چربی خون و کلسترول خون و همچنین برای درمان بیماری های که ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن به وجود آمدند مفید است.

 

از مهمترین بیماری ها می توان به زگیل تناسلی و بیماری پسوریازیس اشاره کرد که به سبب عدم تعادل در گلبول های سفید خون به وجود می‌آیند که می‌توانند سبب شوند تا سیستم ایمنی بدن شما دچار تزلزل شود.استفاده از قهوه موکا گانودرما حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات علاوه بر اینکه یک طعم بی نظیر برای شما به همراه دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات فکری و ذهنی را حل کند. گانودرما می تواند به بهبود عملکرد مغز کمک کند و بر خلاف قهوه سوپریم که دارای عصاره جینسینگ است و ممکن است افرادی نسبت به آن حساسیت داشته باشند استفاده از این محصول هیچ گونه ممنوعیت و افرادی که دارای بیماری های قلبی هستند ندارد.

 

ترکیبات قهوه موکا گانودرما